سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله روی خط

کش توسط Hunter حذف می شود

    نظر


یکی از مهمترین وظایف در باغبانی به ویژه باغبانی فضای سبز آبیاری است. برای داشتن فضای سبز زیبا و یکنواخت عوامل مختلفی دخیل هستند. از خاک حاصلخیز گرفته تا نور کافی، کود مناسب و غیره. در این میان اهمیت آبیاری بسیار بالاست. زیرا برای رشد یکنواخت گیاهان باید به طور منظم انجام شود. در حال حاضر روش های مختلفی برای آبیاری وجود دارد که بهترین آنها استفاده از آبپاش های مخفی است. برای کسانی که در زمینه سبزه باز، باغبانی و باغبانی فعال هستند، نام آبپاش شکارچی دیگر بیگانه نیست. این ابزار یکی از بهترین آبپاش های مخفی موجود در بازار است که می تواند رضایت عموم را جلب کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این آبپاش، مزایا و کیفیت آن با ما همراه باشید.

اسپری مخفی چیست؟

یک دسته آبپاش وجود دارد که در چمن ها و فضاهای سبز نصب می شود و کار آبیاری خاک را انجام می دهد. این محصول انواع مختلفی دارد و در زمینه سمپاشی شعاع های مختلفی را پوشش می دهد. مشتریان معمولاً مدلی را بر اساس نیاز خود و اندازه فضای سبز انتخاب می کنند. ویژگی اصلی آن این است که تا زمانی که جریان آب اضافه شود در زمین پنهان می شود. پس از اضافه شدن جریان آب، این آبپاش ها از سطح زمین بالا می آیند و تا ارتفاع معینی بالا می روند. پس از آن آبیاری با روش های مختلف و قدرت سمپاشی متفاوت آغاز می شود.

سرنگ هانتر یکی از بهترین نمونه های مخفی سازی با کارایی بسیار خوب است. این محصول قابل تنظیم است و می توانید چرخش آن را تنظیم کرده و به صورت نیم دایره یا کاملا دایره ای اسپری کنید. قدرت آبیاری این محصول و آسایشی که برای مصرف کننده ایجاد می کند به حدی است که وجود آن انقلابی عظیم در صنعت آبیاری تلقی می شود. این معنی به خصوص در اتاق های بزرگ بهتر احساس می شود. زیرا نه به تجهیزات آبیاری گسترده نیاز دارد و نه نیاز به جابجایی دارد.

مزایای استفاده از سمپاش مخفی

اولین و مهمترین مزیت این محصول این است که پس از آبیاری و پنهان شدن به حفره خود باز می گردد. این ویژگی زیبایی محیط و فضای سبز را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. با آبپاش مخفی دیگر نمی توانید تمام تجهیزات، لوله ها، اتصالات و ... را در زمین های سبز مشاهده کنید. یکی دیگر از مزایای اسپری مخفی شکارچی این است که دوام و مقاومت بیشتری نسبت به سایر ابزارها دارد. ویژگی مخفی بودن آن از ضربه خوردن و شکستن آن ها در مکان های پرتردد مانند پارک ها و ... جلوگیری می کند.

در گذشته خرابی و از بین رفتن وسایل آبیاری در اماکن عمومی یکی از مهمترین مشکلات باغداران بود. اما اکنون این محصول این مشکل را به خوبی حل کرده است. مزیت مهم و مهم دیگر این است که با مدل مخفی می توانید به راحتی آبیاری برنامه ریزی شده و منظم را انجام دهید. آبیاری یکنواخت تاثیر زیادی در سلامت مناطق سبز و رشد مناسب گیاهان دارد. این محصول علاوه بر کیس منجر به حذف وسایل سنگین و بزرگ برای آبیاری و همچنین صرفه جویی در مصرف آب می شود. تعداد مزایا و موارد، آبپاش هانتر را به محبوب ترین محصول در زمینه آبیاری مناطق سبز تبدیل کرده است.

انواع آبپاش مخفی

آبپاش مخفی انواع مختلفی دارد و افراد باید با توجه به نوع و اندازه مکان، مدل مناسبی را انتخاب کنند. به طور کلی این محصول به دو دسته تقسیم می شود که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم: https://subf2m.ir/subtitle/hunter-rotors/
 
آبپاش دارای یک نازل اسپری است: محصول توسط باران و غبار آبیاری می شود. بنابراین برای آبیاری اتاق های کوچک یا گلخانه ها بسیار مناسب است. این محصول به دلیل قدرت و نوع آبیاری که دارد برای فضاهای سبز بسیار کوچک و یا گلخانه هایی که نیاز به آبیاری ندارند مناسب می باشد.

آبپاش با نازل چرخان: این مدل به صورت یکنواخت و با حرکت دایره ای محیط را آبیاری می کند. استفاده از آن برای مناطق بزرگ مناسب است. زیرا قدرت پاشش بالایی دارد. این مدل خود انواع مختلفی دارد که بر اساس قدرت پرتاب آب تقسیم بندی می شوند. برای آبیاری مناطق مختلف، باید با توجه به اندازه زمین، نازل انتخاب کنید.

آبپاش هانتر یک پیشرفت فوق العاده در زمینه آبیاری مناطق سبز است

برای داشتن فضای سبز زیبا و یکنواخت به عوامل متعددی نیاز است. یکی از مهمترین عوامل آبیاری صحیح، منظم و یکنواخت است. انواع مختلفی از ابزار آبیاری وجود دارد. اما امروزه اسپرینکلرهای مخفی هانتر تفاوت بزرگی در این زمینه ایجاد کرده اند. این محصول قبل از آبیاری در خاک پنهان می شود و پس از اتصال آب از زمین خارج می شود. اسپرینکلرهای مخفی در دو نوع نازل اسپری و نازل چرخشی تولید می شوند. استفاده از آن مزایای متعددی دارد که از مهمترین آنها می توان به آبیاری آسان، زیاد و منظم، زیبایی اتاق، مقاومت در برابر شکستگی و آسیب، عدم نیاز به تجهیزات و اتصالات زیاد، صرفه جویی در مصرف آب و ... اشاره کرد.