سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله روی خط

ویژگی های دستگاه کپی شارپ

    نظر

 برخی از ویژگی های دستگاه کپی شارپ مورد استفاده در این دستگاه ها عبارتند از:

کنترل صدا.

امکان برقراری ارتباط با دستگاه های کپی شارپ در بستر شبکه های محلی و اینترنت

اتصال به فضای ابری بهینه شده (ابر) مانند OneDrive – Google Drive – SharePoint Online

پیشرفته ترین امنیت و امنیت شبکه و ذخیره سازی اسناد (امنیت هسته ای)

چاپ با سرعت بالا

ویژگی های پیشرفته آوافرهنگ برای دستگاه های کپی شارپ

ارتباط صوتی با دستگاه کپی شارپ

ویژگی کنترل صدا به کاربر اجازه می دهد تا سوئیچ را با دستورات صوتی ساده کنترل کند. شارپ این ویژگی را با استفاده از ابزار Alexa Amazon به دستگاه های جدید خود اضافه کرد که به کاربران امکان تعامل با دستگاه را می دهد.

کاربران می توانند از دستوراتی مانند «ایجاد کپی» یا «اسکن فایل» برای برقراری ارتباط با دستگاه کپی از طریق الکسا استفاده کنند. دستگاه الکسا که به پایگاه داده بزرگ آمازون متصل می شود، دستورات را به دستگاه کپی منتقل می کند و دستورات صوتی را به زبان قابل فهم دستگاه ترجمه می کند.

تصور کنید روی صندلی خود نشسته اید و با یک هندزفری بلوتوث متصل به گجت الکسا، از دستگاه فتوکپی خود می خواهید که یک فایل متنی PDF را از اینترنت دانلود کرده و تعداد مشخصی از آنها را چاپ کند و سپس آنها را با پانچ مرتب کند.

برخی از مدل های دستگاه کپی دیجیتال شارپ مجهز به این عملکرد (صدای MFP):

دستگاه کپی دیجیتال شارپ MFP MX-2651 مدل

دستگاه کپی شارپ دیجیتال MFP MX-3051

دستگاه کپی شارپ مدل شارپ دیجیتال MFP MX-3551

دستگاه کپی شارپ مدل شارپ دیجیتال MFP MX-4051

دستگاه فتوکپی شارپ مدل Sharp Digital MFP MX-3071

دستگاه کپی شارپ مدل شارپ دیجیتال MFP MX-3571

دستگاه کپی شارپ دیجیتال MFP MX-4071 مدل

این دستورات به اینجا ختم نمی شود، کاربر می تواند تعداد کپی ها را مشخص کند. یک طرفه یا دو طرفه بودن سند، تعداد رنگ های استفاده شده، تک رنگ یا تمام رنگی، مقیاس، جداسازی پس از چاپ و بسیاری ویژگی های دیگر را کنترل کنید. زمانی که فکر می کنید دستگاه کپی شارپ قادر است با محصولات خود تمامی نیازهای سازمان را برآورده کند و از تمامی امکانات آن ها مطلع باشید، شارپ امکانات و ویژگی های جدیدی را برای تسهیل کار در محصولات خود ارائه می دهد.

امکان برقراری ارتباط با دستگاه کپی شارپ در بستر شبکه های محلی و اینترنت

یکی دیگر از ویژگی های دستگاه فتوکپی شارپ امکان چاپ از راه دور است. تصور کنید در راه کار هستید، باید مقدار مشخصی فایل را چاپ کنید و زمان محدودی دارید. در این زمان می توانید فایل خود را از طریق موبایل یا تبلت و لپ تاپ به پوشه فایل ذخیره شده در دستگاه کپی ارسال کرده و سپس دستور پرینت را صادر کنید.

راه دیگر برای ارسال و دریافت فایل ها و ذخیره آنها در دستگاه های جدید شارپ استفاده از فضای ذخیره سازی ابری است. دانلودر جدید شارپ می تواند به انواع سرویس های ذخیره سازی مانند گوگل درایو، دراپ باکس و ... متصل شود و شما و همکارانتان در مدت زمان کوتاهی به آن دسترسی داشته باشید.

آخرین فناوری ایمنی و امنیت در شبکه و ذخیره سازی اسناد (امنیت پیشرو)

تمامی اسناد ذخیره شده در این دستگاه هوشمند کاملا ایمن هستند. کاربرانی که این دستگاه‌ها را دارند، هرکدام دسترسی خاص خود را دارند و مدیران می‌توانند محدودیت‌های دسترسی خود را برای آن دستگاه‌ها اعمال کنند. کاربران ادمین با دسترسی کامل به دستگاه می توانند به راحتی آخرین به روز رسانی نرم افزار را از طریق صفحه نمایش لمسی نصب کنند. می توانید از کارشناسان تعمیر شارپ کپی در مورد جدیدترین ابزار و تکنیک های مورد استفاده در دستگاه شارپ کپی سوال کنید.

امنیت در هنگام ذخیره اسناد

شارپ همچنین برای جلوگیری از ورود بدافزار از طریق اینترنت به دستگاه کپی شارپ از قوی ترین ابزارهای امنیتی (فایروال) استفاده کرده است. نمایندگی شارپ در تهران که ارتباط مستقیم با شارپ دارد از جدیدترین متدهای نگهداری و تعمیرات دستگاه شارپ بهره می برد. از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه ها می توان به هوشمند بودن نرم افزارهای نصب شده بر روی این مدل های دستگاه اشاره کرد.

این عملکرد به دستگاه کپی شارپ اجازه می‌دهد تا نقص‌های اساسی در نرم‌افزار خود، از جمله درج بدافزار و تلاش برای غیرفعال کردن برنامه‌های داخلی، یا هرگونه مشکل ساختاری که منجر به آسیب به دستگاه شود را شناسایی کند. تنظیمات خود را به حالت اولیه بازگردانید و در صورت لزوم سوالات خود را به سرورهای شارپ ارسال کنید.

ویژگی های سرعت دستگاه کپی و چاپگر

سرعت دستگاه های کپی و چاپگر برای سازمان ها و گروه هایی که از این دستگاه ها استفاده می کنند بسیار مهم است. این ماشین ها در هر ثانیه اسناد را کپی می کنند. سرعت چاپ اکثر این دستگاه ها تا 60 صفحه در ثانیه است. تعمیر دستگاه های کپی به ویژه مدل های مورد بحث در این مقاله یکی از مهم ترین کارهایی است که باید توسط متخصصین توزیع کننده انجام شود. این مقاله توسط گروهی از کارشناسان آژانس شارپ نوشته و ویرایش شده است. دفعه بعد به دیگر ویژگی ها و عملکرد دستگاه های کپی شارپ می پردازیم.