سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله روی خط

آشنایی با کتب انگلیسی به ترتیب سطح

    نظر

معلم خصوصی زبان انگلیسی؛ راهی سریع برای یادگیری زبان آیلتس

 

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بارها پیش آمده که همه ما در یادگیری زبان انگلیسی کوتاهی می کنیم. گاهی انتخاب روش یادگیری ما را به بیراهه کشانده است و گاهی طولانی بودن مسیر یادگیری ما را خسته و از ادامه راه منصرف کرده است. یادگیری زبان انگلیسی فرآیند نسبتا کوتاهی نیست، به خصوص اگر هدف آموزش زبان انگلیسی از پایه باشد. این فرآیند آموزشی زمانی حساسیت بیشتری پیدا می کند که موضوع سفر به خارج از کشور نیز مطرح شود و زبان آموز برای شرکت در آزمون آیلتس یا آمادگی برای آزمون تافل در بازه زمانی معینی زبان خود را تقویت کند.

اما با تمام این شکست ها، این بار می توانید یک تصمیم هوشمندانه بگیرید و در نهایت به یک راه کوتاه برای یادگیری سریع زبان انگلیسی برای آیلتس و سایر مقاصد آموزشی برسید. در واقع، استفاده از میانبرها در فرآیند یادگیری ما را در زمان کمتری به جایی که می‌رویم می‌رساند. دروس با معلم زبان انگلیسی یک راه کوتاه و سریع برای یادگیری زبان است. اما چگونه می توانید با کمک مربی شخصی از فرآیند یادگیری لذت ببرید و در کمترین زمان ممکن به مقصد برسید؟

چقدر طول می کشد تا آیلتس بگیرید؟

همه ما چالش ها و مسائل مهاجرت را می دانیم. همه ما می دانیم سختی ها و سختی هایی که در این مسیر باید پشت سر بگذاریم. فراز و نشیب های این مسیر توسط همه کسانی که راه رفته اند بسیار صحبت شده است. اما در اینجا ما در مورد انتظارات و کاهش آن موانع صحبت خواهیم کرد. بیشتر زبان آموزان علاقه مند به یادگیری زبان انگلیسی هستند تا بتوانند روان ارتباط برقرار کنند و مدرک زبان انگلیسی بگیرند.

اکثر زبان آموزان، به ویژه آنهایی که قصد قبولی در آیلتس یا تافل را دارند، زمان محدودی دارند و به هر حال مطالعه زبان انگلیسی را شروع نمی کنند. معلم خصوصی زبان یکی از سریع ترین راه ها برای یادگیری زبان است. در کلاس های انفرادی، معلم زبان خصوصی، روش تدریس را با توجه به چارچوب زمانی و اهداف زبان آموز تنظیم می کند و مطالعه را با توجه به سطح دانش آموز آغاز می کند. با این روش آموزشی، دانش آموز در مدت شش ماه تا یک سال فرصت یادگیری و تسلط بر مهارت را خواهد داشت. افرادی که به زبان انگلیسی تسلط دارند و فقط در تلفظ و مکالمه کمی مشکل دارند می توانند با این روش در مدت سه ماه به سطح بالایی از توانایی صحبت کردن به زبان انگلیسی برسند.

آشنایی با کتب انگلیسی به ترتیب سطح

مطمئناً شناسایی و دسترسی به منابع یادگیری زبان انگلیسی دشوار است. شناسایی کتاب های زبان انگلیسی به ترتیب سطح وظیفه هر زبان آموزی نیست. به دلیل فراوانی منابع یادگیری زبان انگلیسی، دانش آموز دچار سردرگمی می شود. یکی از ویژگی های خوب کلاس های تدریس خصوصی زبان، رفع این سردرگمی هاست. زیرا معلم خصوصی زبان منبعی غنی برای یادگیری از اطلاعات و روش های انتخاب شده برای تدریس است. همچنین با توجه به کادر آموزشی طولانی مدت و تجربیات فراوان در زمینه زبان، شناخت کاملی از کتاب ها و منابع زبان آموزی دارد و با توجه به سطح شاگردانش کتاب های مناسبی را برای مطالعه و مطالعه بیشتر ارائه می دهد. .

معلم خصوصی زبان انگلیسی؛ روشی سریع برای یادگیری آیلتس

با انگلیسی از کجا شروع کنم؟

این یک سوال متداول اما مهم است. اکثر مردم جواب درستی برای این سوال ندارند. اما ما به شما می گوییم که زبان انگلیسی باید از جایی شروع شود که بتوانید به سرعت به اهداف خود برسید. هر زبان آموزی می تواند یک سبک یادگیری زبان را انتخاب کند. با چند کتاب انگلیسی شروع کنید و مهارت های زبانی خود را در چندین زمینه مانند سلف استادی تقویت کنید، اما آیا این رویکردها می توانند زبان آموزان را سریعتر به اهداف خود هدایت کنند؟ ما روشن نیستیم انتخاب این روش ها امری آزمون و خطا و انباشت تجربه است. با آزمون و خطا و جمع آوری تجربه فراگیران به تدریج مسیر درست یادگیری را مشخص کنید. هر چند این روش ممکن است تاثیرات زیادی روی شخص او بگذارد. یکی از پیامدهای آن از دست دادن زمان ارزشمند یادگیری است.

اما چرا از تجربه دیگران برای یافتن راه درست برای کاهش هزینه ها و عواقب انتخاب هایمان استفاده نکنیم؟ این روش یادگیری سریع زبان انگلیسی را می توان به راحتی توسط مربیان مجرب دنبال کرد.

یک معلم زبان خصوصی با توجه به تجربه خود، دروسی را که برای آن وقت گذاشته است، می داند و با حذف مطالب و مطالب غیر ضروری، می تواند زمان بیشتری برای یادگیری خوب دانش آموز در اختیار بگیرد. تمرکز دانش آموزان در کلاس خصوصی بسیار بیشتر است و از آنجایی که کلاس گروهی نیست، معلم می تواند با جزئیات بیشتری به دانش آموز آموزش دهد.

کلاس های خصوصی زبان تاجیکی برای دانش آموز تنظیم می شود و معلم بر اساس سطح آمادگی دانش آموز، اهداف آنها برای یادگیری زبان و مدت زمانی که در اختیار دارد، شروع به تدریس می کند. همچنین در این کلاس کنترل و دقت استاد در آموزش دانش آموزان بسیار بالاست و می تواند در طول کلاس های مختلف دانش آنها را بسنجد.

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل

هزینه کلاس های خصوصی در منزل نیز یکی از مهم ترین دغدغه های دانشجوی زبان در انتخاب روش یادگیری سریع زبان انگلیسی است. چون فکر می کنند قیمت درس زبان خصوصی بالاتر از هر روش آموزشی دیگری است. با این حال، برای یادگیری یک زبان باید به چندین عامل بسیار مهم به طور همزمان فکر کنید و سپس تصمیم بگیرید. فرصت زمانی برای رسیدن به هدف، انرژی و زمان تلف شده و هزینه پرداختی سه عامل بسیار مهم هستند. به عنوان مثال، یک دانشجوی زبان باید در مدت یک سال شروع به یادگیری زبان کند تا برای آزمون آیلتس آماده شود. انتخاب شما با توجه به بودجه مورد نظر شما شرکت در کلاس های گروهی و استفاده از روش حرارتی این کلاس ها می باشد. این دانش آموز به دلیل هدفمندی و سطح پایین زبان خود قطعاً نمی تواند در این دوره آماده شود. اگرچه، به این ترتیب انرژی و هزینه زیادی برای سفر به کلاس شما و یادگیری لازم است.

اما اگر این زبان آموز مسیر یادگیری خود را عاقلانه انتخاب کند و از روشی مانند درس خصوصی معلم زبان برای آمادگی در آزمون استفاده کند، بدون زحمت با همان هزینه ای که برای کلاس گروهی پرداخت می شود، می تواند در زمان مورد نظر به نتیجه برسد.

معلم خصوصی زبان انگلیسی؛ سریع ترین راه برای مطالعه آیلتس

یادگیری زبان انگلیسی سریع برای آزمون آیلتس با سایت مطالعه هوشمند

پلتفرم استادبانک به دلیل علاقه دانش آموزان به یادگیری سریع زبان انگلیسی، اساتید خصوصی با استعدادی را به مجموعه خود جذب کرده است. شما می توانید با مراجعه به سایت شخصی معلمان استادبانک و یا تماس با شماره 02191005343 با این اساتید حرفه ای ارتباط برقرار کنید. با کمک استادبانک و مدرسان خصوصی این مجموعه می توانید راه سریعی برای یادگیری زبان انگلیسی برای آیلتس بیابید، اگر قبلاً این کار را نکرده اید. شروع کلاس ها را به تعویق بیندازید و شرایط خود را برای قیمت های تدریس خصوصی امسال ثبت کنید.