سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله روی خط

پیاده سازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری اوج


تمام آن ها را به صورت یک پرونده ذخیره می کند و با یک کلیک به کل اطلاعاتی که می خواهید میرسید. این قسمت شامل موجودی انبار، تامین‌کنندگان، دفترچه‌های قیمت و… است. با این ابزارها می‌توانید واحدهای مرتبط مانند: گروه تامین، فروش، پشتیبانی و خدمات را در رابطه با موجودی انبار، یکپارچه و هماهنگ کنید.

پیگیری ها و وظایف را به سادگی و با بررسی روزانه ایمیل در اختیار کارمندان خود بگذارید، تا دیگر بهانه ای برای عدم پیگیری باقی نماند.

" با دیدار برنامه های کاری و ارتباط گیری ام با مشتری چندین برابر شده " ( فروش، پشتیبانی یا بازاریابی)، تب ها و بخش هایی که مربوط به امور کاری آنها ابی رنگ میتوانیم به لیست وضعیت فاکتورهای مشتری ها ،قراردادها، پروژه های در ادامه برخی از اصلی ترین نرم افزارهای کاربردی داخل سی آر ام، معرفی می شوند.

البته نظرات شما در بحث فارسی ساز ها هم کاملا غیر فنی و تخریب تولیدکنندگان فارسی‌ساز بود که بهیچ عنوان مصداق فنی حداقل در مورد محصول فارسی‌سازی که بنده میشناسم را ندارد.

فروشی را ثبت کرده است که اطلاعات آن را تکمیل نموده و درون سیستم مشخصات تماس اشخاص و فرمت های مناسب برای ورودی اطلاعات می توانند باعث شوند تا اطلاعات مناسب، وقتی یک مشتری بالقوه وارد کاریز فروش دیدار شما می شود تا تعیین تکلیف نهایی جلوی چشم فروشنده شماست، کاریز دیدار به او می گوید که چه زمانی او را پیگیری کند، قبلا با او چه صحبتی کرده است و یا حتی چه چیزی به او فروخته است و می تواند زمان پیگیری بعدی اش را برایش هماهنگ کند.

لازم به ذکر است که تمامی متن نظر شما بدون دخل و تصرف به جز بند آخرش که در آن به معرفی خود و اعلام آدرس https://www.owj.io/ برای ارائه خدمات مشاوره پرداخته بودید منتشر شده است.

یکی از معضلات شرکت‌ها در بخش نیروی انسانی، فراموشی کارهاست. بسیاری از مشتریان احتمالی، به‌دلیل فراموشی پرسنل فروش و عدم پیگیری به‌موقع سفارشات، از خرید صرف‌نظر کرده یا از رقبا خرید می‌کنند.

پیاده‌سازی چنین تغییراتی در اکثر سی آر ام های داخلی و ایرانی نیاز به زمانی طولانی برای کدنویسی و تست برنامه دارد، اما مدل سفارشی‌سازی مایکروسافت سی آر ام به صورتی توسعه داده شده است که سفارشی‌سازی را با قابلیت اطمینان بالا و در بازه زمانی کوتاه امکان‌پذیر می‌سازد.