سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله روی خط

بهترین ملافه برای پسران چیست و از کجا تهیه کنیم؟


ست اتاق خواب پسرانه نقطه مرکزی اتاق آنهاست و زیبایی دکور را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. یک سرویس خواب مناسب برای پسران، محیطی ایده آل برای استراحت و خواب پسران ایجاد می کند. به طور کلی این خدمات بر اساس علایق و سلیقه آنها طراحی می شود. در مقایسه با دختران، پسرها به دنبال خدمات مفید هستند. از طرف دیگر دختران به جزئیات بیشتر توجه می کنند و روی زیبایی تمرکز می کنند.

اجزای ست اتاق خواب کودک.

ست اتاق خواب پسرانه از اجزای اصلی زیر تشکیل شده است.

تختخواب

پای تخت

کابینه

کشو

یک آینه

کتابخانه

پف کردن

دفتر

در ادامه هر یک را بیشتر معرفی می کنیم.

تخت پسر

تخت خواب یکی از عناصر مهم در اتاق خواب است. تخت مناسب در اتاق خواب پسران باید برای آنها جذاب و راحت باشد. اکثر مردم فقط به دنبال یک یا یک و نیم تخت هستند. البته انتخاب مدل بستگی به سلیقه و سن افراد دارد. مثلا اگر کودک است مدل های خارق العاده را دوست دارد و اگر نوجوان باشد مدل های اسپرت مناسب تر است، همچنین برای پسران جوان تخت یا کشوهای ساده و شیک.

در انتخاب تخت خواب مناسب باید به ابعاد و اندازه آن توجه کرد. اندازه تخت معمولی کمی بزرگتر از قد شماست.

تخیل: طرح های تخیلی از تخیل و تخیل کودک می آید به عنوان مثال، کودک ممکن است بخواهد مدل تختش به شکل یک ماشین یا یک شخصیت کارتونی باشد.

اسپرت: مدل اسپرت به معنای طراحی با تمرکز ورزشی متفاوت است. مثلا روتختی یا تختی به شکل ماشین های فوتبال یا مسابقه ای

پای تخت

میز کنار تخت در اتاق خواب پسران مهم است. میز کنار تخت میز کوچکی است که معمولاً در کنار تخت قرار می گیرد و برای قرار دادن وسایل شخصی روی آن استفاده می شود. همچنین این پاتختی ها دارای کشوهایی در ست اتاق خواب پسرانه هستند.

کابینه

یکی دیگر از لوازم مهم در اتاق خواب کودکان کمد لباس است. کمد ابزاری برای مرتب کردن لباس ها و چیزهای دیگر است

یک کمد لباس مناسب برای پسر باید بتواند به راحتی همه لباس ها را در آن جا دهد. امروزه به جای کابینت از قفسه های چوبی و فلزی نیز استفاده می کنند که محیطی بسیار شیک و مجلل ایجاد می کند.

اگر اتاق جای مخصوصی برای گذاشتن کلاه یا ماشین و تزیینات پسرانه داشته باشد، به راحتی می تواند وارد قلب پسرها شود.

کشو

هدف اصلی از ساخت کشو، نظم دادن به مبلمان اتاق خواب است. کشو برای کودکان ضروری است زیرا وسایل تزئینی کوچکی دارند. کشوها در رنگ ها، متریال ها، طرح ها و مدل های مختلف موجود است که می توانید بنا به انتخاب خود سفارش دهید. https://www.otag.ir/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%ac%d9%86%d8%b3-%d8%b3%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%b3-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%a8-%d9%be%d8%b3%d8%b1%d8%a7%d9%86%d9%87-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d9%88/

آینه بلند

وجود آینه قدی در زیبایی و کارایی اتاق خواب پسران موثر است. مدل های مختلفی از این آینه های بلند در ست اتاق خواب پسرانه وجود دارد. آینه های بلند می توانند ساده، طرح دار، ثابت و کشویی باشند. از یک آینه تمام قد برای بلند قد دیدن و نظم بخشیدن به استایل شما استفاده می شود.

کتابخانه

در صورت درخواست می توانید سرویس «کتابخانه در اتاق خواب پسرانه» را برای علاقه مندان به مطالعه بسازید. قفسه های کتاب پسرانه از چوب ساخته شده و در رنگ ها و طرح های مختلف موجود است. وجود این قفسه های کتاب در اتاق خواب پسرانه می تواند دکوراسیونی شیک و زیبا برای پسران شیک پوش باشد.

تورم

پوف یک صندلی کوچک بدون بازو و پشت است که طرفداران زیادی دارد. Flare نرم است و قسمت بالایی آن را می توان با ابزارهای سرویس دیگر تنظیم کرد. از آنجایی که این تشک ها کوچک و قابل حمل هستند، هم در اتاق خواب پسرانه و هم در اتاق خواب دخترانه کاربرد دارند.

نیمکت

میز میزی است که می توان لپ تاپ یا کامپیوتر را در آن قرار داد. این میزها مناسب کسانی است که دانشجو هستند و باید مطالعه و تمرین کنند. اکثر میزهای تحریر دارای کشوهایی هستند که می توانید لوازم التحریر را در آن قرار دهید.

سرویس خواب پسرانه

اتاق خواب کودکان از 3 متریال چوب، ام دی اف و فلز ساخته شده است. هر کدام از آنها ویژگی های خاص خود را دارند که در ادامه به نشان دادن آن ها می پردازیم و بهترین نوع را انتخاب می کنیم.

درخت مواد

ست اتاق خواب پسرانه را می توان در طرح های مختلف از چوب ساخت. این نوع چوب عمر مفید بالایی دارد و همیشه به روز است.

ام دی اف رائومی

تخت خواب کودک از ام دی اف ارزانتر از سایر مواد است. ام دی اف یکی از پرکاربردترین مواد در تولید ملحفه است. این ماده مقاومت بالایی دارد و در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می شود.

مواد فلزی

تخت پسرانه فلزی مدلی زیبا و ساده است. یکی از ویژگی های این ماده مقاومت بالای آن در برابر آتش و حرارت است. تنوع در انتخاب رنگ و مدل بسیار زیاد است. یکی از معایب آن این است که به مرور زمان زنگ می زند.

بهترین نوع تخت برای پسران چیست؟

بهترین متریال برای ست اتاق خواب از نظر کیفیت و زیبایی چوب است. ام دی اف به دلیل قیمت مناسب می تواند گزینه بعدی باشد. فلز به دلیل دوام و مقاومتی که دارد انتخاب سوم محسوب می شود.

رنگ های محبوب اتاق خواب برای پسران

تخت خواب پسرانه را می توان در رنگ های مختلف ساخت. پسرها از رنگ های خاکستری، سفید، سرمه ای، آبی، سبز، قهوه ای و کرم و همچنین رنگ های تیره و ... استفاده می کنند.

البته انتخاب رنگ زیورآلات و روتختی کاملا سلیقه ای است و هرکسی می تواند رنگی را که دوست دارد انتخاب کند.

در طراحی داخلی بهتر است از چندین رنگ مختلف که با هم هماهنگ هستند استفاده شود. زیرا اگر تخت شما تک رنگ باشد، اتاق شما را خسته کننده می کند. خوب است از ترکیب رنگ های هماهنگ مانند سفید و طوسی، قهوه ای و کرم، سفید و آبی، زرد و نارنجی و ... استفاده کنید.اگر رنگ ظروف شما مثلا کرم است، لوازم دیگر را انتخاب کنید، مانند یک سفره قهوه ای

آسایش و آرامش در سرویس خواب پسرانه

روم سرویس تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون اتاق شما دارد. ست اتاق خواب مردانه باید به گونه ای باشد که احساس راحتی و آرامش را در مردان ایجاد کند. این سرویس خواب ها در دسته بندی های مختلفی عرضه می شوند و هرکس بنا به سلیقه خود آن ها را انتخاب می کند. برای خرید لباس خواب مردانه چوبی و ام دی اف می توانید از تنیل چوب دیدن کنید.